Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití crowdfoundingu při financování veřejně prospěšných projektů v ČR
Hazuková, Miroslava
Hazuková, M. Možnosti využití crowdfundingu při financování veřejně prospěšných projektů v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá možnostmi využití crowdfundingu jako alternativního zdroje financování veřejně prospěšných statků a projektů. Diskutovány jsou přínosy, problémy i rizika této formy financováni. Dále jsou zkoumány projekty s veřejným zájmem u dvou konkrétních portálů, českého HitHit a amerického Indiegogo. Nejprve jsou data podrobena kvantitativní analýze, jejímž cílem je vyhodnocení prvků projektu s veřejným zájmem, které mohou mít vliv na jeho úspěšnost. Hlavní částí práce je pak logitový model, pomocí kterého byly vyhodnoceny faktory mající na úspěch kampaně s veřejným zájmem největší vliv. Závěr práce pak zahrnuje zhodnocení potenciálu financování veřejných a veřejně prospěšných projektů v ČR formou občanského crowdfundingu, shrnutí výhod a nevýhod financování touto formou a formulace doporučení pro veřejný sektor, jak nastavit klíčové faktory, tak aby kampaň byla úspěšná.
Možnosti využití odměnového crowdfundingu při financování start-upů v ČR
Brossová, Nikola
Cílem práce je vyhodnotit možnosti využití odměnového crowdfundignu při financování start-upů v České republice. Práce dále určí klíčové faktory úspěšnosti pro všechny kampaně a pro kampaně start-upů. První část se zaměřuje na teoretické pojetí crowdfundingu. Zde jsou obecně popsány typy crowdfundingů, jeho výhody a nevýhody a popsány faktory úspěšnosti. Dále je podrobně popsán crowdfunding ve světě a v České republice se zaměřením na portály Hithit a Startovač. Součástí práce je provedená studie pro určení faktorů úspěšnosti crowdfundingových projektů. Data pro studii jsou čerpány z portálu Hithit a Startovač. Získané výsledky jsou diskutovány a jsou posouzeny faktory úspěšnosti crowdfundingových projektů.
Crowdfunding a jeho potenciál v EU a ČR
Dvořáková, Pavla
Diplomová práce se zabývá vývojem a potenciálem crowdfundingu v Evropské Unii a České republice. Práce zkoumá strukturu kampaní zveřejněných na dvou crowdfundingových portálech – Kickstarter a HitHit. Hlavní částí je vypracování logitového modelu, jehož výsledkem je zhodnocení faktorů, které ovlivňují úspěšnost kampaní. Mezi zkoumané faktory lze zařadit počet podporovatelů, kategorii, do které je daná kampaň zařazena či cílovou částku. Hlavním cílem práce je zhodnocení potenciálu crowdfundingu v České republice a Evropské unii. Práce se dále zabývá zhodnocením úspěšných crowdfundingových kampaní. V závěru práce jsou zhodnoceny faktory úspěšnosti, mezi které patří například kategorie tanec nebo projekty pocházející od iniciátorů z Velké Británie. Diskutována jsou taktéž rizika, která jsou s tímto typem financování spojena a mohou ohrozit budoucí vývoj crowdfundingu v Evropské unii, jako je Brexit.
An analysis of crowdfunding in the Czech Republic, the Slovak Republic and the United States in the example of comparing similar types of campaigns.
Slúka, Aleš ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Zimmermann, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice crowdfundingu, relativně novému způsobu financovaní s použitím moderních technologií. Dále se zaobírá motivací investorů a autorů crowdfundingových projektů k jeho využití, porovnáním průběhu konkrétních podobných kampaní ve vybraných státech a jeho vlivu na celkovou úspěšnost kampaně. Teoretická část práce definuje crowdfunding, jeho typy, vlastnosti a technologické prostředí, ve kterém v současnosti působí. Dále popisuje vybrané crowdfundingové platformy a jejich specifikace, které mají podstatný vliv na strukturu zákazníků a investorů. Praktická část bakalářské práce se zaobírá porovnáním odměnového crowdfundingu v České republice, Slovenské republice a v USA. Výzkum proběhl na základě statistické analýzy autorem sesbíraných dat a dotazníku, který byl zaměřený na zjištění informovanosti veřejnosti v tuzemských podmínkách o crowdfundingu. Závěr práce je věnovaný formulaci poznatků získaných z empirické časti práce aplikovatelných pro lokální prostředí.
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Strnadová, Anna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení kampaně. Zároveň by práce měla sloužit jako inspirace pro ty, kteří se rozhodnou využít crowdfunding pro financování svých projektů. Je zde popsán průběh konkrétní kampaně a doporučeny zásady, které by měly být dodržovány pro úspěšné dokončení crowdfundingového projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.